Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Стратегічні напрями соціально-педагогічної інноватики

Show simple item record

dc.contributor.author Кабусь, Н.Д.
dc.date.accessioned 2021-05-11T11:40:20Z
dc.date.available 2021-05-11T11:40:20Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7891
dc.description Кабусь Н. Д. Стратегічні напрями соціально-педагогічної інноватики / Н.Д.Кабусь // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2018. - № 8 (322), листопад. - Ч. 2. – С.203-210. uk_UA
dc.description.abstract У статті визначено суть соціально-педагогічних інновацій, обґрунтовано стратегічні напрями соціально-педагогічної інноватики в умовах сучасних цивілізаційних викликів (спрямованість інноваційних розробок на: забезпечення сталого прогресивного розвитку особистості як відповідального суб’єкта власної життєдіяльності; становлення індивіда як активного соціального суб’єкта, котрий усвідомлює власну належність до солідарних соціальних спільнот різного рівня й свідомо діє для підвищення рівня їх цілісності й консолідованості, здатен об’єднувати зусилля з метою сталого прогресивного розвитку суспільства; розвиток фахівця соціальної сфери як суб’єкта інноваційної діяльності, здатного до професійної творчості для досягнення стійких прогресивних результатів). Розглянуто суть інноваційної соціально-педагогічної діяльності, наголошено на важливості розробки й реалізації системи роботи з підготовки майбутніх фахівців як суб’єктів інноваційної діяльності. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject інновація uk_UA
dc.subject соціально-педагогічна інноватика uk_UA
dc.subject фахівці соціальної сфери uk_UA
dc.subject сталий розвиток uk_UA
dc.subject інноваційна соціально-педагогічна діяльність uk_UA
dc.title Стратегічні напрями соціально-педагогічної інноватики uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account