Abstract:
У дисертації обґрунтовано теоретичні й методичні засади формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Здійснено ретроспективний аналіз лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки в українському науковому просторі. Проаналізовано наукові засади лінгвометодичної підготовки викладачів іноземних мов як сучасної педагогічної проблеми в системі вищої освіти України. Вивчено досвід розвинутих країн зарубіжжя й визначено шляхи впровадження компетентнісного підходу в процес підготовки викладачів іноземних мов. Розкрито сутність, зміст та структуру лінгвометодичної компетентності викладача іноземної мови і специфіку її формування в процесі фахової підготовки майбутніх викладачів іноземних мов. Обґрунтовано теоретичні й методичні засади системи формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки. На підставі визначених критеріїв, показників та рівнів здійснено діагностику рівня сформованості лінгвометодичної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов. Розроблено й експериментально перевірено систему формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки, що включає цільовий, суб’єкт-об’єктний, середовищний, змістовий та технологічний компоненти.
Description:
Кокнова Т. А. Теорія і практика формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки : дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Т. А. Кокнова ; наук. консультант С. Я. Харченко ; Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». - Старобільськ, 2021. - 610 с.