Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Специфіка формування професіоналізму вчителя у Великій Британії

Show simple item record

dc.contributor.author Борисов, В. В.
dc.contributor.author Борисова, С. В.
dc.contributor.author Бобилева, Я. В.
dc.date.accessioned 2021-04-19T21:38:41Z
dc.date.available 2021-04-19T21:38:41Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.other УДК 378.018:371
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7768
dc.description Борисов В. В. Специфіка формування професіоналізму вчителя у Великій Британії / В. В. Борисов, С. В. Борисова, Я. В. Бобилева // Вісник Черкаського університету. - 2017. - Вип. № 15. - С. 10-18. uk_UA
dc.description.abstract Основними якостями професіоналізму британського учителя є ініціативність, настирливість, спостережливість, розвинена уява, самостійність суджень і висновків, прагнення до нестандартного розв’язання педагогічних завдань. Специфіка формування професіоналізму вчителя у Великій Британії виявляється на різних етапах професійного педагогічного становлення і розвитку його особистості і віддзеркалюється у видах педагогічної діяльності, професійних функціях, педагогічних стилях, типах рефлексії uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject професійна діяльність uk_UA
dc.subject учителі uk_UA
dc.subject педагогічна діяльність uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.title Специфіка формування професіоналізму вчителя у Великій Британії uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account