Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Взаємозв’язок самоставлення як емоційного компоненту самосвідомості керівника загальноосвітньої школи та рівня корпоративної культури організації

Show simple item record

dc.contributor.author Борисов, В. В.
dc.contributor.author Борисова, С. В.
dc.contributor.author Заярна, Т. М.
dc.date.accessioned 2021-04-19T20:50:39Z
dc.date.available 2021-04-19T20:50:39Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other УДК 37.01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7766
dc.description Борисов В. В. Взаємозв’язок самоставлення як емоційного компоненту самосвідомості керівника загальноосвітньої школи та рівня корпоративної культури організації / В. В, Борисов, С. В. Борисова, Т. М. Заярна // Вісник Черкаського університету. - 2016. - Вип. № 18. - С. 10-17. uk_UA
dc.description.abstract У статті висвітлюється взаємозвязок самоставлення як емоційного комполненту самосвідомості керівника загальноосвітньої школи та рівня корпоративної культури організації. Відзначається значення самоставлення для процесів відновлення та збереження психологічного, фізичного, соціального здоров’я. Доведено , що колективи, які очолюють керівники із високим рівнем домагань і адекватним самоставленням мають більш високий рівень корпоративної культури, ніж організації, які очолюють керівники із низьким рівнем мотивації до досягнення життєвого успіху. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject самосвідомість uk_UA
dc.subject навчальні заклади uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.subject управління навчальними закладами uk_UA
dc.subject загальноосвітні навчальні заклади uk_UA
dc.subject керівники uk_UA
dc.title Взаємозв’язок самоставлення як емоційного компоненту самосвідомості керівника загальноосвітньої школи та рівня корпоративної культури організації uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account