Abstract:
Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми
формування здоров’язбережувального освітнього середовища в класичних
університетах. У роботі досліджено генезу ідеї здоров’язбереження здобувачів
університетської освіти в історії педагогічної думки, розкрито роль і значення
здоров’язбережувального освітнього середовища класичного університету для
оптимізації освітнього процесу. Обґрунтовано концептуально-методологічні засади
дослідження проблеми формування здоров’язбережувального освітнього
середовища в класичних університетах. Здійснено сутнісно-феноменологічний та
структурний аналіз здоров’язбережувального освітнього середовища класичного
університету. З’ясовано суть здоров’язбережувальної компетентності здобувачів
університетської освіти, визначено зміст її структурних компонентів. Теоретично
обґрунтовано систему формування здоров’язбережувального освітнього середовища
в класичних університетах. Розроблено науково-методичне забезпечення цієї
системи. Експериментально перевірено ефективність розробленої системи
формування у здобувачів освіти здоров’язбережувальної компетентності.
Description:
Кабацька О. В. Система формування здоров’язбережувального освітнього
середовища в класичних університетах : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук за спеціальністю 13.00.07 — теорія та методика виховання (011 — Освітні, педагогічні науки) / О. В. Кабацька ; ДЗ «Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка». - Старобільськ, 2021. - 40 с.