Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Проблеми розвитку малого та середнього бізнесу

Show simple item record

dc.contributor.author Коритько, Т. Ю.
dc.contributor.author Осадча, Н. В.
dc.contributor.author Толмачева, Г. Ф.
dc.date.accessioned 2021-03-29T09:41:02Z
dc.date.available 2021-03-29T09:41:02Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other УДК 334.7
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7670
dc.description Коритько Т. Ю. Проблеми розвитку малого та середнього бізнесу / Т. Ю. Коритько, Н. В. Осадча, Г. Ф. Толмачева // Економічний вісник Донбасу : наук. журн. / Гол. ред. Н. В. Трушкіна - 2020. - № 2 (60). – С. 4-9. uk_UA
dc.description.abstract Статтю присвячено діагностиці основних тенденцій та характеристиці проблем розвитку малого і середнього бізнесу в Донецькій області. Малий та середній бізнес – найбільш динамічніший елемент структури національної економіки та вагома складова її системи економічних відносин. Він сприяє встановленню конкурентних засад, оскільки є антимонопольним за своєю економічною суттю. Мале та середнє підприємництво як провідний сектор ринкової економіки, забезпечуючи ринок товарами та послугами, є автономним у здійсненні своєї господарської діяльності, розпоряджається готовою продукцією та прибутком, який залишається після сплати податків та інших зобов’язань. Проведено аналіз основних показників, що визначають стан малого та середнього бізнесу Донецької області: кількості зареєстрованих підприємницьких осіб, частки малого та середнього бізнесу в економіці, кількості зайнятих осіб у малому та середньому бізнесі. В ході проведення SWOT-аналізу підприємств малого та середнього бізнесу Донецької області визначено сильні та слабкі сторони, можливості розвитку та загрози. Саме вони потребують найбільшої уваги і концентрації зусиль регіональної влади для їх усунення. Оцінюючи можливості, встановлюється потенційна привабливість Донецької області та ймовірність їх реалізації, а також те, чи заплановані вигоди можуть перевершити ймовірні втрати внаслідок реалізації можливостей. Іноді можливості можуть нести в собі як велику привабливість, так і великий ризик. Залежно від ситуації один і той самий чинник здатний бути як загрозою, так і можливістю. На основі проведення PESTаналізу визначено вплив зовнішніх факторів на діяльність підприємств малого та середнього бізнесу. Зазначено, що упродовж тривалого періоду розвиток малого та середнього підприємництва уповільнюється негативно діючими чинниками: кризовим станом вітчизняного товарного виробництва, зростанням цін, інфляцією, низьким рівнем платоспроможності населення, корупцією тощо. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.subject малий бізнес uk_UA
dc.subject бізнес uk_UA
dc.subject SWOT-аналіз uk_UA
dc.subject Донецька область uk_UA
dc.subject середній бізнес uk_UA
dc.title Проблеми розвитку малого та середнього бізнесу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account