Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Методичні рекомендації щодо проходження практик здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти за освітніми програмами «Управління соціальним закладом», «Управління навчальним закладом» спеціальності 073 «Менеджмент»

Show simple item record

dc.contributor.author Птахіна, О. М.
dc.contributor.author Сич, Т. В.
dc.contributor.author Васиньова, Н. С.
dc.date.accessioned 2021-03-25T21:10:00Z
dc.date.available 2021-03-25T21:10:00Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other 378.147:005(072)
dc.identifier.other П 87
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7651
dc.description Методичні рекомендації щодо проходження практик здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти за освітніми програмами «Управління соціальним закладом», «Управління навчальним закладом» спеціальності 073 «Менеджмент» / Уклад. О. М. Птахіна, Т. В. Сич, Н. С. Васиньова ; Держ. закл. «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка». - Старобільськ, 2021. - 60 с. uk_UA
dc.description.abstract Методичні рекомендації містять рекомендації щодо проходження, підготовки, написання та захисту звіту з практик (навчальної та виробничої) здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти Навчально-наукового інституту публічного управління, адміністрування та післядипломної освіти ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», які навчаються за освітніми програмами «Управління соціальним закладом», «Управління навчальним закладом» спеціальності 073 «Менеджмент» uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject управління соціальним закладом uk_UA
dc.subject управління навчальним закладом uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.title Методичні рекомендації щодо проходження практик здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти за освітніми програмами «Управління соціальним закладом», «Управління навчальним закладом» спеціальності 073 «Менеджмент» uk_UA
dc.type Book uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account