Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Система псиxoлoгo-пeдaгoгічнoгo супpoвіду мoлoдшиx шкoляpів-пepeсeлeнців із зoни ATO

Show simple item record

dc.contributor.author Желанова, В. В.
dc.date.accessioned 2021-03-22T06:37:30Z
dc.date.available 2021-03-22T06:37:30Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.other УДК 37.035.6
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7571
dc.description Желанова В. В. Система псиxoлoгo-пeдaгoгічнoгo супpoвіду мoлoдшиx шкoляpів-пepeсeлeнців із зoни ATO / В. В. Желанова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (296), жовтень. - Ч. 2. – С. 29-37. uk_UA
dc.description.abstract У представленій статті розкрито систему психолого-педагогічного супровіду молодших школярів-переселенців із зони АТО. Висвітлено сутність феномену психолого-педагогічного супровіду. С характеризовано структурні складники пропонованої системи, що пов’язані з метою, суб’єктами супровіду, засобами педагогічної комунікації. Проаналізовано сутність функційних складників даної системи, а саме діагностичного, що відбиває діагностико-аналітичні аспекти психолого-педагогічного супровіду; проектувального, який пов’ язаний з процесом цілепокладання, планування, прогнозування очікуваних результатів; організаційного, спрямованого на створення системи умов для успішної адаптації дітей- переселенців та надання допомоги дітям та її батькам, що мають різні проблеми; комунікативного, що відбиває специфічні особливості педагогічного спілкування з дітьми переселенцями в сисемі «вчитель- учень», «учень-учень». uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject система психолого-педагогічного супровіду uk_UA
dc.subject молодший школяр uk_UA
dc.subject переселенці uk_UA
dc.subject емоційна депрівація uk_UA
dc.title Система псиxoлoгo-пeдaгoгічнoгo супpoвіду мoлoдшиx шкoляpів-пepeсeлeнців із зoни ATO uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account