Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Теоретичні і методичні засади проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи

Show simple item record

dc.contributor.author Гринько, В. О.
dc.date.accessioned 2021-03-06T19:17:35Z
dc.date.available 2021-03-06T19:17:35Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other УДК 378.147:373.3.011.3-051:004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7524
dc.description Гринько В. О. Теоретичні і методичні засади проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи : дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті / Вікторія Олександрівна Гринько ; наук. кер. Марія Петрівна Лещенко ; ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», - Слов’янськ, 2021. - 505 с. uk_UA
dc.description.abstract У дисертації науково обґрунтовано теоретичні й методичні засади проєктування цифрових освітніх технологій, розроблено та експериментально перевірено ефективність методичної системи проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано зарубіжний досвід запровадження теорії множинних інтелектів у сучасній педагогічній практиці та окреслено освітні можливості для проєктування цифрових освітніх технологій. Розглянуто розвиток ключових умінь ХХІ століття майбутніх учителів початкової школи засобами цифрових технологій. Сформульовано визначення когнітивних, креативних, комунікативних та колаборативних умінь майбутніх учителів початкової школи. Розкрито сутність цифрової компетентності здобувачів щодо проєктування цифрових освітніх технологій для розвитку ключових умінь ХХІ століття, теоретично обґрунтовано та розроблено модель проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи, схарактеризовано критерії, показники й рівні сформованості умінь проєктування. Розроблено рекомендації щодо впровадження основних результатів дослідження та визначено шляхи проєктування цифрових освітніх технологій у контексті теорії множинних інтелектів. Представлено методичне забезпечення проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» uk_UA
dc.subject цифрові технології uk_UA
dc.subject автореферат uk_UA
dc.subject цифрова компетентність uk_UA
dc.subject майбутні вчителі uk_UA
dc.subject освітні технології uk_UA
dc.title Теоретичні і методичні засади проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи uk_UA
dc.title.alternative дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account