Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Досвід роботи служби підтримки як один із засобів забезпечення якості дистанційного навчання в університеті

Show simple item record

dc.contributor.author Прізюк, О. М.
dc.contributor.author Котеленець, К. М.
dc.date.accessioned 2021-03-02T07:20:51Z
dc.date.available 2021-03-02T07:20:51Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other УДК 378.147:004.73
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7453
dc.description Прізюк О. М. Досвід роботи служби підтримки як один із засобів забезпечення якості дистанційного навчання в університеті / О. М. Прізюк, К. М. Котеленець // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С. 38-46. uk_UA
dc.description.abstract В статті розкриваються основні напрямки роботи служби підтримки дистанційного навчання. Розроблені рекомендації щодо удосконалення її функціонування. Синтезовані основні поняття дослідження. Надане та обґрунтоване визначення поняття «служба підтримки», визначені її основні функції та завдання. Описаний досвід організації, розвитку та функціонування служби підтримки у евакуйованому університеті на прикладі Луганського національного університеті імені Тараса Шевченка. Надається структура служби підтримки та функції кожного з напрямків, а саме: гарячої лінії, онлайн підтримки, електронної пошти, соціальних мереж. Виділяється важність та необхідність розробки адаптаційних курсів, інструкції та тренінгів, наводяться їх приклади та результати. В статті надані результати опитування студентів та викладачів. Визначені та прораховані основні проблеми, з якими стикається користувач під час освітнього процесу. Узагальнені результати дослідження можуть бути використані у досвіді змішаного навчання провідних українських ВНЗ. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject дистанційна освіта uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject якість навчання uk_UA
dc.subject uk_UA
dc.subject служба підтримки uk_UA
dc.title Досвід роботи служби підтримки як один із засобів забезпечення якості дистанційного навчання в університеті uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account