Abstract:
У дисертації науково обґрунтовано теоретичні й методичні засади
проєктування цифрових освітніх технологій, розроблено та експериментально
перевірено ефективність методичної системи проєктування цифрових освітніх
технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано
зарубіжний досвід запровадження теорії множинних інтелектів у сучасній
педагогічній практиці та окреслено освітні можливості для проєктування
цифрових освітніх технологій. Розглянуто розвиток ключових умінь ХХІ
століття майбутніх учителів початкової школи засобами цифрових технологій.
Сформульовано визначення когнітивних, креативних, комунікативних та
колаборативних умінь майбутніх учителів початкової школи. Розкрито сутність
цифрової компетентності здобувачів щодо проєктування цифрових освітніх
технологій для розвитку ключових умінь ХХІ століття, теоретично обґрунтовано
та розроблено модель проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні
майбутніх учителів початкової школи, схарактеризовано критерії, показники й рівні сформованості умінь проєктування. Розроблено рекомендації щодо
впровадження основних результатів дослідження та визначено шляхи
проєктування цифрових освітніх технологій у контексті теорії множинних
інтелектів. Представлено методичне забезпечення проєктування цифрових
освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи.
Description:
Гринько В. О. Теоретичні і методичні засади проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті / В. О. Гринько ; Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», Старобільськ, 2021. - 45 с.