Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Урок літератури як урок мистецтва у творчій лабораторії майбутнього вчителя-філолога

Show simple item record

dc.contributor.author Недайнова, Т. Б.
dc.date.accessioned 2021-02-16T13:44:04Z
dc.date.available 2021-02-16T13:44:04Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other УДК 378.016:80
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7306
dc.description Недайнова Т. Б. Урок літератури як урок мистецтва у творчій лабораторії майбутнього вчителя-філолога / Т. Б. Недайнова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2018. - № 7 (321), жовтень. – С. 187-194. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкривається одна із актуальних проблем сучасної методики викладання зарубіжної літератури в школах України ‒ використання взаємодії мистецтв в процесі аналізу тексту художнього твору. Актуальність проблеми визначається акцентуванням в Державному стандарті базової та повної загальної середньої освіти та в документі „Концепція літературної освітиˮ на важливості формування в учнів цілісної художньої картини світу, потребою держави в громадянах із розвиненими ключовими компетентностями: загальноосвітньою, естетичною, соціальною, громадянською. Ця мета може бути досягнута лише за умовою розробки технології створення уроку літератури як уроку мистецтва, що потребує від майбутнього вчителя занурення до творчої лабораторії, яка базується на власній художньо-творчій та експериментальній діяльності, співтворчості з учнями. Саме учні стають співавторами нового твору мистецтва – уроку літератури ‒ завдяки тому, що використовують не тільки свої літературознавчі знання, вміння та навички, ай здатність до співпереживання, співчуття, співтворчості з письменником, поетом, драматургом. Досягнення цих результатів забезпечується використанням технології взаємодії різних видів мистецтва в процесі аналізу художнього тексту. Це насамперед визначає атмосферу уроку, його діалогічність, забезпечує спілкування з учнями зовсім на новому рівні – спілкування „від духу до духуˮ. Природно, що вчителеві доведеться ознайомитися з мистецтвознавчими, культурологічними, літературознавчими дослідженнями, побудувати по суті власну гіпотезу аналізу тексту на основі використання різних видів мистецтв. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries філологічні науки;
dc.subject взаємодія мистецтв uk_UA
dc.subject діалогічність уроку uk_UA
dc.subject майбутні вчител uk_UA
dc.subject література uk_UA
dc.subject мистецтво uk_UA
dc.title Урок літератури як урок мистецтва у творчій лабораторії майбутнього вчителя-філолога uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account