Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Специфіка змістовного простору англомовного дитячого поетичного дискурсу в проекції на лінгвістичні особливості

Show simple item record

dc.contributor.author Пікалова, А. О.
dc.date.accessioned 2021-02-11T09:44:32Z
dc.date.available 2021-02-11T09:44:32Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other УДК 811.111'42
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7259
dc.description Пікалова А. О. Специфіка змістовного простору англомовного дитячого поетичного дискурсу в проекції на лінгвістичні особливості / А. О. Пікалова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2018. - № 7 (321), жовтень. – С. 18-32. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена виявленню й опису особливостей змістовного простору англомовного дитячого поетичного дискурсу. У роботі визначено, що змістовне наповнення англомовного дитячого поетичного дискурсу співвідноситься з психологією дитини, з її різноманітними особливостями. Поміж основних особливостей змістовного простору англомовного дитячого поетичного дискурсу виокремлено: інформаційну та емоційну насиченість, захопливість форм, цікавість сюжетних ліній, специфічне поєднання дидактичного та художнього компонентів. З’ясовано, що конкретність і предметність, як специфічні характеристики змістовного простору англомовного дитячого поетичного дискурсу, проявляється в таких мовностилістичних особливостях, як відсутність абстрактних понять, переважна кількість іменників з предметним значенням, якісних прикметників, дієслів; конструювання мовної гри; експресивність поетичного мовлення; чітка ритмічною організація тощо. Проведений аналіз ілюстративного матеріалу в заломленні на особливості мовлення поетичних текстів, призначених для дітей, дає підстави для виокремлення чотирьох груп віршів відповідно до вікових психофізіологічних особливостей дитини: вірші для самих маленьких, для дітей дошкільного віку, для дітей молодшого шкільного віку, які нещодавно навчилися читати, і для тих, які вже уміють добре читати вголос чи про себе. Доведено, що призначення для дітей обумовлює специфіку змістовного простору англомовного дитячого поетичного дискурсу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries філологічні науки;
dc.subject поетичний дискурс uk_UA
dc.subject мовностилістичні особливості uk_UA
dc.subject діти uk_UA
dc.subject англійська мова uk_UA
dc.title Специфіка змістовного простору англомовного дитячого поетичного дискурсу в проекції на лінгвістичні особливості uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account