Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Стратегічні напрями з підвищення якості освіти університетів України

Show simple item record

dc.contributor.author Кравченко, О. І.
dc.date.accessioned 2021-02-10T23:20:59Z
dc.date.available 2021-02-10T23:20:59Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other УДК 378.4091(477)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7247
dc.description Кравченко О. І. Стратегічні напрями з підвищення якості освіти університетів України / О. І. Кравченко // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип.19. - Т.3. - С.160-164 uk_UA
dc.description.abstract У статті наведені результати дослідження щодо визначення пріоритетних стратегічних напрямів з підвищення якості освіти університетів України. У ході розгляду стратегій розвитку та стратегічних планів університетів, які увійшли до «ТОП-200» консолідованого рейтингу України 2019 року. З’ясовано, що генеральною стратегічною метою закладів вищої освіти є підготовка конкурентоспроможних фахівців. Виокремлено двадцять найбільш популярних стратегічних цілей закладів вищої освіти щодо підвищення якості освіти та визначено частоту вживаності цих цілей. Виявлено, що найбільш вживаними стратегічними цілями для університетів України є прагнення до розвитку академічної мобільності, підвищення стандартів навчання в університеті за рахунок впровадження у навчальний процес досвіду найкращих світових навчальних закладів та залучення роботодавців до освітнього процесу. Наведено досвід ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» щодо визначення стратегічних напрямів з підвищення якості освіти. На підставі опитування студентів та співробітників університету виокремлено стратегічні цілі, які мають підвищити якість освітніх послуг та конкурентоспроможність майбутніх випускників. Зазначені стратегічні цілі характеризують прагнення професорсько-викладацького й студентського колективів в довгостроковій перспективі. Установлено, що основними стратегічними напрямами університетів України є удосконалення внутрішньої і зовнішньої системи забезпечення контролю якості навчального процесу, що включає дотримання галузевих стандартів, ліцензування та акредитацію напрямів і спеціальностей, державну атестацію випускників, участь у державних та міжнародних рейтингах; залучення роботодавців до участі в підготовці навчальних програм, узгодження з ними освітніх і професійних стандартів; дотримання індивідуалізації та диференціації навчання обдарованої молоді; упровадження інноваційних технологій та використання в навчальному процесі досягнень вітчизняних і зарубіжних освітніх технологій. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject якість освіти uk_UA
dc.subject вищі навчальні заклади uk_UA
dc.subject стратегічні напрями uk_UA
dc.title Стратегічні напрями з підвищення якості освіти університетів України uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account