Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Формування артистичних умінь майбутнього учителя музики в процесі вивчення фахових дисциплін

Show simple item record

dc.contributor.author Хуан, Чан Хао
dc.date.accessioned 2021-02-08T14:50:36Z
dc.date.available 2021-02-08T14:50:36Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7207
dc.description Хуан Чан Хао Формування артистичних умінь майбутнього учителя музики в процесі вивчення фахових дисциплін / Хуан Чан Хао // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 127-131. uk_UA
dc.description.abstract У статті обґрунтовано необхідність формування артистичних умінь майбутніх учителів музики у процесі вивчення фахових дисциплін. Артистичні уміння важливо формувати на етапі підготовки майбутніх учителів музики у ВНЗ і значний потенціал у цьому мають фахові дисципліни, метою яких є: пізнання особливостей обраної професії, опанування теоретичними знаннями, формування педагогічних умінь, вироблення потреби професійного розвитку, утворення властивостей особистості, що забезпечують високу самоорганізацію педагога в професійній діяльності. Визначено основні напрями формування артистистичних умінь майбутніх учителів музики в процесі вивчення фахових дисциплін, а саме: 1) розвиток педагогічної техніки; 2) навчання самопрезентації, вирішення типових педагогічних задач; 3) формування емоційності, інтуїції, емпатії, уяви, спостережливості, здатності до імпровізації та інших властивостей і якостей, що лежать в основі педагогічного артистизму. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject вчителі музики uk_UA
dc.subject артистизм uk_UA
dc.subject майбутні вчителі uk_UA
dc.title Формування артистичних умінь майбутнього учителя музики в процесі вивчення фахових дисциплін uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account