Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Структура та рівні сформованості мистецької рефлексії майбутніх учителів музики

Show simple item record

dc.contributor.author Чжан, Цзінцзін
dc.date.accessioned 2021-02-08T11:02:13Z
dc.date.available 2021-02-08T11:02:13Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other УДК 378.637
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7197
dc.description Чжан Цзінцзін Структура та рівні сформованості мистецької рефлексії майбутніх учителів музики / Цзінцзін Чжан / Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 72-80. uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджуються особливості мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики. Мистецька рефлексія розглядається як особистісна властивість, що реалізується у різних видах діяльності. Структура мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики складається 2 компонентів: мотиваційного, когнітивного, емоційного та конативного, що виявляються у чотирьох рівнях сформованості. Визначені критерії сформованості мистецької рефлексії (міра прагнення оволодіння мистецькою рефлексією, ступінь розуміння сутності та особливостей мистецької рефлексії, міра емоційного включення до мистецької рефлексії, міра володіння необхідними вміннями для мистецької рефлексії) дозволяють виокремити чотири рівні сформованості мистецької рефлексії (початковий, задовільний, достатній оптимальний). uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject мистецька рефлексія uk_UA
dc.subject майбутні вчителі uk_UA
dc.subject вчитель музики uk_UA
dc.title Структура та рівні сформованості мистецької рефлексії майбутніх учителів музики uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account