Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Педагогічні аспекти формування професійно орієнтованої особи студента ВНЗ.

Show simple item record

dc.contributor.author Коваль, І. С.
dc.date.accessioned 2021-02-05T10:07:35Z
dc.date.available 2021-02-05T10:07:35Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7193
dc.description Коваль І. С. Педагогічні аспекти формування професійно орієнтованої особи студента ВНЗ / І. С. Коваль // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 46-53. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається педагогічний аспект формування професійно орієнтованої особи студента ВНЗ. Показана актуальність даної проблеми в контексті підготовки майбутнього інженера-педагога і професійного становлення майбутнього фахівця в галузі обслуговування населення, а також психолого-педагогічні показники розвитку професійно орієнтованої особи студента вищого учбового закладу. Розкриті сучасні аспекти перебудови сучасної вузівської системи освіти зі здійсненням на основі концепції професійно орієнтованої підготовки фахівців. Визначено сутність формування професійно орієнтованої особи студента в структурі вищої педагогічної освіти як система психологічних, педагогічних, дидактичних процедур взаємодії педагогів і студентів з врахуванням їх здібностей і схильностей, направлених на реалізацію вмісту методів, форм і засобів навчання і майбутньої діяльності фахівців. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject особистісно орієнтоване навчання uk_UA
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.subject викладачі uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject форми навчання uk_UA
dc.subject вищі навчальні заклади uk_UA
dc.title Педагогічні аспекти формування професійно орієнтованої особи студента ВНЗ. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account