Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Модульний підхід у підготовці викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури

Show simple item record

dc.contributor.author Лебедик, Л. В.
dc.date.accessioned 2021-01-27T14:10:10Z
dc.date.available 2021-01-27T14:10:10Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7091
dc.description Лебедик Л. В. Модульний підхід у підготовці викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури / Л. В. Лебедик // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 52-59. uk_UA
dc.description.abstract Проблематика удосконалення форм педагогічної підготовки майбутніх магістрів до проектування дидактичних систем в контексті принципів Болонської декларації аналізується через призму модульного підходу. Завдяки модульному підходу дослідником було змінено систему лекційних занять – зміст предмета розглядався не тільки оглядово, а й за раніше розробленою модульною програмою, яка вивчалася методом «заглиблення в предмет». Зроблено висновок, що найефективнішими з форм навчання є інтерактивні та практична підготовка до проектувальної діяльності будь-яких магістрів як викладачів вищої школи, а не лише магістрів спеціалізації «Педагогіка вищої школи». uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject викладач вищої школи uk_UA
dc.subject магістр uk_UA
dc.subject дидактична система uk_UA
dc.subject форма навчання uk_UA
dc.subject Болонський процес uk_UA
dc.title Модульний підхід у підготовці викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account