Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Методика розвитку готовності майбутніх учителів до проектування індивідуальної методичної системи

Show simple item record

dc.contributor.author Котєнєва, І.С.
dc.contributor.author Вовк, С.В.
dc.date.accessioned 2020-12-28T07:26:05Z
dc.date.available 2020-12-28T07:26:05Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6806
dc.description Котєнєва І. С. Методика розвитку готовності майбутніх учителів до проектування індивідуальної методичної системи / І.С. Котєнєва, С.В. Вовк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №5 (336), листопад. – С.105-117. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена розгляду деяких засад професійної підготовки майбутніх учителів. У статті теоретично обґрунтована методична культура майбутнього вчителя як інтегративна сукупність його професійних та особистісних цінностей і якостей та методичної компетентності, що дозволяє творчо здійснювати майбутню методичну діяльність на основі рефлексії, набутого досвіду та саморозвитку з урахуванням нормативних вимог держави. Схарактеризований процес методичної підготовки майбутнього вчителя дозволив запропонувати структуру методичної підготовки. Визначено, що індивідуальна методична система відбиває педагогічні ідеали, цінності, внутрішню позицію й досвід професійної діяльності майбутнього вчителя, його особистісні якості та систему взаємин. В контексті теорії курікулуму (від англ. curriculum) обґрунтовано методику розвитку готовності майбутніх учителів до проєктування індивідуальної методичної системи, етапи та кроки якої детально схарактеризовані. Визначено структуру досліджуваного феномену – готовності майбутнього вчителя до проєктування індивідуальної методичної системи, що представлена чотирма компонентами (мотиваційномоделюючим, когнітивно-проєктувальним, технологічним і рефлексивно-оцінним). Визначений зміст навчання одержав відбиття в «Програмі формування методичної культури майбутніх учителів», яка побудована за модульним принципом. Зроблено висновок, що методика розвитку готовності майбутніх учителів до проєктування індивідуальної методичної системи включає комплекс методів, що охоплюють увесь процес розвитку розглянутої готовності: від систематизації наявних у майбутнього вчителя знань про методичну систему до контролю його ефективності. Вона сприяє розвитку кожного зі структурних компонентів досліджуваної готовності майбутніх учителів до проектування індивідуальної методичної системи: мотиваційно-моделюючого, когнітивно-проєктувального, конструктивно-технологічного й рефлексивно-оцінного, і розрахована на безпосереднє використання зазначених методів у професійній підготовці майбутніх учителів у ЗВО. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject методична культура uk_UA
dc.subject професійні якості uk_UA
dc.subject проєктування uk_UA
dc.subject майбутні учителі uk_UA
dc.title Методика розвитку готовності майбутніх учителів до проектування індивідуальної методичної системи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account