Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Особистісний аспект дослідження професійної позиції майбутніх учителів як інтегративного феномена

Show simple item record

dc.contributor.author Літовка, О. П.
dc.date.accessioned 2016-05-08T18:51:14Z
dc.date.available 2016-05-08T18:51:14Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.other 371.134
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/665
dc.description Особистісний аспект дослідження професійної позиції майбутніх учителів як інтегративного феномена / О. П. Літовка // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (педагогічні науки). – 2012. – № 22(257). – С. 21 – 27. uk_UA
dc.description.abstract У статті характеризуються категорії „професійна позиція”, „педагогічна позиція” як система ціннісно-смислових ставлень особистості вчителя до різних сторін педагогічного процесу і його учасників. Уточнюється сенс понять: „особистісний аспект”, „професійна спрямованість”, „педагогічна спрямованість”. Особлива увага приділяється опису особливостей педагогічної спрямованості як єдності особистісних якостей вчителя, що визначають усвідомлене розуміння цілей і завдань педагогічної діяльності, залежних від характеру домінуючого мотиву в системі професійної мотивації майбутнього вчителя. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject професійна діяльність uk_UA
dc.subject позиція uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject педагогіка uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.title Особистісний аспект дослідження професійної позиції майбутніх учителів як інтегративного феномена uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account