Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Виховна компетенція як умова ефективної професійної діяльності викладача фізичного виховання

Show simple item record

dc.contributor.author Шинкарьов, С. І.
dc.date.accessioned 2020-11-04T09:00:28Z
dc.date.available 2020-11-04T09:00:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6440
dc.description Шинкарьов С.І. Теоретичні аспекти фахової підготовки майбутніх тренерів з легкої атлетики / С.І.Шинкарьов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №1 (332). - С.279-291. uk_UA
dc.description.abstract Представлена стаття присвячена актуальним питанням фахової підготовки майбутніх тренерів з легкої атлетики. Розглянуто зміст професійно-педагогічних знань та умінь, які становлять основу професійно-педагогічної діяльності тренера з легкої атлетики. Визначено основні напрями і етапи професійної діяльності тренера. Виділено структурні компоненти тренерсько-педагогічної діяльності тренера з легкої атлетики - організаторський, комунікативний, конструктивний, проектний, гностичний, діагностичний і руховий (фізична і технічна підготовленість). Завдання дослідження - виокремити і конкретизувати професійно- педагогічні знання і вміння тренера з легкої атлетики та розглянути їх зміст. Система професійної підготовки фахівців, у тому числі й фахівців галузі фізичного виховання та спорту, розвивається згідно з вимогами сучасних соціально-економічних умов. Значна кількість знань, зокрема теоретико-практичні й методичні, є передумовою інтелектуальних і практичних умінь і навичок та повною мірою не забезпечують ефективності професійної діяльності тренера- педагога. Професійна компетентність як якість особистості відображає не стільки рівень знань фахівця, скільки вміння ці знання застосовувати на практиці, у новій ситуації, моделювати їх для досягнення високих результатів у діяльності. Тому у структурі професійної компетентності фахівця будь-якої галузі, зокрема і тренера з легкої атлетики, значну позицію займають уміння. Центральне місце в існуючій системі наукових знань про спорт відведено як теорії та методиці спортивного тренування, а в ширшому розумінні - спортивній підготовці, так і фахової підготовці майбутніх тренерів. Ці галузі знань покликані визначати закономірності становлення майстерності спортсмена і професійної компетенції майбутніх тренерів, встановлювати способи їх використання у практиці спорту. Вирішення завдань, які стоять перед тренером (освітні, виховні та оздоровчі) зумовлює різноманіття функцій тренера з легкої атлетики, які визначають різні сторони його професійно-педагогічної діяльності - управлінсько-організаторських, освітніх, виховних, проектувальних, прогностично-орієнтуючих, мобілізаційних, аналітико-оцінних, дослідницько-творчих. На цій підставі було конкретизовано і розглянуто знання та уміння, зміст яких становить основу професійно-педагогічної діяльності тренера з легкої атлетики. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject компетентність uk_UA
dc.subject діяльність uk_UA
dc.subject функції uk_UA
dc.subject професійно-педагогічні знання uk_UA
dc.subject вміння uk_UA
dc.subject вміння uk_UA
dc.subject тренер з легкої атлетики uk_UA
dc.title Виховна компетенція як умова ефективної професійної діяльності викладача фізичного виховання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account