Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Виховна компетенція як умова ефективної професійної діяльності викладача фізичного виховання

Show simple item record

dc.contributor.author Христенко, Д.О.
dc.date.accessioned 2020-11-04T08:35:04Z
dc.date.available 2020-11-04T08:35:04Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6439
dc.description Христенко Д. О. Виховна компетенція як умова ефективної професійної діяльності викладача фізичного виховання / Д.О.Христенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №1 (332). - С.269-278. uk_UA
dc.description.abstract Компетентнісний підхід - це спроба привести вищу освіту у відповідність з потребами ринку праці, запитами особистості й суспільства. Компетенції закладаються в освітній процес вищої школи технологіями, змістом, стилем життя навчального закладу, взаємодією між викладачем та здобувачем вищої освіти. Тому підготовка фахівців у вищій школі України повинна визначатися саме якістю державних освітніх стандартів, навчальних планів і програм, моделей випускників, а також ступенем кваліфікації викладацького складу, рівнем навченості студентів, станом виховної роботи і матеріально-технічної бази та соціально-побутових умов студентів і викладачів. Метою статті є сприяння створенню педагогічних умов для підвищення рівня виховної культури, креативності та життєвої компетентності здобувачів вищої освіти, до здорового способу життя. Методи дослідження: аналіз і узагальнення літературних даних за проблемою дослідження, узагальнення досвіду фахівців з фізичного виховання і спорту шляхом бесід, опитування та анкетування, педагогічні спостереження за освітнім процесом студентів. Результати дослідження виявили наступне: необхідно виробляти в сучасної молоді цілісну програму оздоровлення та обов’язково проводити пояснювальні мотиваційні заходи (бесіди, екскурсії та інші виховні заходи). Також необхідно проводити роз’яснювальну роботу стосовно засобів масової інформації, які частіше всього мають шкідливий вплив формування замість здорового способу життя. В роботі виявлена перспектива впровадження різних видів рухової активності в заняття студентів закладів освіти з метою їх здоров’язбереження. Це дає можливість розробляти варіанти проведення занять з фізичного виховання в закладах вищої освіти з метою успішної реалізації освітньої стратегії, направленої на оздоровлення української нації. Тому що до майбутнього викладача висуваються високі вимоги володіння обсягом загальнонаукових і спеціальних знань, які постійно збільшуються, також моральна чистота, вимоглива доброта, душевна щирість, любов до дітей. Усе це має професійний статус. Успіх реалізації усіх ланок педагогічної підготовки здобувачів освіти визначається впровадженням у практику навчання нових підходів до її організації і сучасних педагогічних технологій. Розробляючи і впроваджуючи нові технології в освітній процес педагогічного закладу освіти слід подбати про те, щоб змінити ставлення здобувачів освіти до педагогічної роботи, стимулювати позитивну мотивацію і прагнення займатися позаурочною виховною роботою з повною віддачею сил і творчості, забезпечити ситуацію успіху для кожного. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject здоров’я uk_UA
dc.subject настільний теніс uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject фізична культура uk_UA
dc.subject спорт uk_UA
dc.title Виховна компетенція як умова ефективної професійної діяльності викладача фізичного виховання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account