Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх учителів основ здоров’я у ЗВО

Show simple item record

dc.contributor.author Радченко, А.В.
dc.date.accessioned 2020-11-04T07:59:18Z
dc.date.available 2020-11-04T07:59:18Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6438
dc.description Радченко А.В. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх учителів основ здоров’я у ЗВО / А.В.Радченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №1 (332). - С.259 - 268. uk_UA
dc.description.abstract Значне місце в статті відведено професійної підготовки майбутніх учителів основ здоров’я у ЗВО через теоретичні засади. Професійна освіта майбутніх учителів основ здоров’я означає підготовленість їх як фахівців до виховання у школярів ціннісного ставлення до життя та здоров’я власного та інших людей, бажання вести здоровий спосіб життя. Учитель основ здоров’я, з одного боку, є носієм базових знань про здоров’я, здоровий спосіб життя, з іншого, - суб’єктом освітньо- виховного процесу, спрямованого на збереження здоров’я школярів. Сьогодення потребує від майбутніх учителів основ здоров’я все більш інтегрованих психолого-педагогічних та медико-біологічних знань для ефективної організації оздоровчої та просвітницької роботи. Аналіз наукових праць, ознайомлення з результатами теоретичних напрацювань учених і практичним досвідом вищих навчальних закладів щодо окресленої проблеми дали змогу виявити низку суперечностей між зростаючими вимогами до професійної підготовки вчителів основ здоров’я з боку суспільства, школи, батьків, що зумовлені різким погіршенням здоров’я підростаючого покоління, та її невідповідністю цим вимогам; об’єктивною потребою закладів освіти у фахівцях з основ здоров’я, здатних на високому професійному рівні здійснювати у загальноосвітніх школах профілактичну та просвітницьку діяльність, оздоровчої спрямованості, та нерозробленістю педагогічних умов, що забезпечують ефективність такої діяльності. Отже, професійна підготовка майбутніх вчителів основ здоров’я в контексті нашої статті розглядалася, як процес становлення майбутнього фахівця зазначеної спеціальності на основі засвоєння сукупності спеціальних знань із збереження та зміцнення здоров’я учнівської молоді, умінь і навичок, спрямованих на заохочення учнів вести здоровий спосіб життя, а також формування професійно значущих якостей, досвіду й норм поведінки, що забезпечують оволодіння здоров’язберігаючими компетентностями як чинника ефективної професійної діяльності майбутнього вчителя основ здоров’я. Також в контексті професійної підготовки фахівців відповідно напрямку розкриті та визначені основні предметні компетенцій з урахуванням специфіки предмету. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject основи здоров’я uk_UA
dc.subject заклад вищої освіти uk_UA
dc.title Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх учителів основ здоров’я у ЗВО uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account