Abstract:
У роботі розкрито теоретико-методологічні засади формування лінгвокультурної компетентності майбутніх менеджерів; схарактеризовано зміст, сутність і структуру досліджуваного феномену. Обґрунтовано та впроваджено в процес фахової підготовки педагогічні умови формування в майбутніх менеджерів лінгвокультурної компетентності: формування особистісної спрямованості майбутніх менеджерів на оволодіння лінгвокультурною компетентністю; орієнтація змісту лінгвокультурної підготовки на формування у студентів знань про цінності майбутньої професійної діяльності та норми міжкультурної взаємодії як особистісних за допомогою лінгвістичних та екстралінгвістичних засобів; створення лінгвокультурного середовища з використанням мультимедійних технологій; забезпечення оволодіння студентами досвідом фахової комунікації шляхом реалізації міждисциплінарних зв’язків у лінгвокультурній підготовці майбутніх менеджерів. На основі визначених критеріїв та показників здійснено діагностику рівнів сформованості лінгвокультурної компетентності майбутніх менеджерів. Розроблено та впроваджено навчально-методичне забезпечення формування лінгвокультурної компетентності майбутніх менеджерів.
Description:
Попова О. В. Формування лінгвокультурної компетентності майбутніх менеджерів у процесі фахової підготовки : дис. на здобуття наук. ступ. кандидата пед. наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Оксана Володимирівна Попова ; ДВНЗ "Донецький національний технічний університет", ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка“. - Покровськ , 2020. - 300 с.