Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПРОЄКТУВАННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ ЦИФРОВОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НАУКОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ МАГІСТРІВ-ДОСЛІДНИКІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Кузьмінська, О. Г.
dc.date.accessioned 2020-10-23T17:12:45Z
dc.date.available 2020-10-23T17:12:45Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other УДК [004.9:378.22](001:891)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6375
dc.description Кузьмінська О. Г. Теоретико-методичні засади проєктування і застосування цифрового освітнього середовища наукової комунікації магістрівдослідників : дис. на здобуття наук. ступ. доктора пед. наук за спеціальністю 13.00.10 «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті» / Олена Геронтіївна Кузьмінська ; Національний університет біоресурсів і природокористування України, Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». - Київ, 2020. - 684 с. uk_UA
dc.description.abstract У дисертації науково обґрунтовано теоретико-методичні засади, розроблено та експериментально перевірено ефективність проєктування цифрового освітнього середовища наукової комунікації магістрів-дослідників та його застосування в процесі підготовки магістрів за освітньо-науковими програмами відповідно до завдань цифровізації освіти. Проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід запровадження магістерських програм дослідницького спрямування в контексті розв’язання проблеми вдосконалення підготовки магістрів-дослідників у вітчизняних закладах вищої освіти. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади дослідження, розроблено його поняттєвий апарат та концепцію. Змодельовано цифрове освітнє середовище наукової комунікації магістрів-дослідників, визначено критерії ефективності його проєктування й застосування. На основі аналізу вимог до підготовки магістрів за освітньо-науковими програмами в закладах вищої освіти розкрито сутність та структуру цифрової компетентності магістрів щодо здійснення наукової комунікації, теоретично обґрунтовано та розроблено модель її формування в цифровому освітньому середовищі, схарактеризовано критерії, показники й рівні сформованості. Визначено засадничі положення добору доцільних засобів підтримки наукової комунікації, спроєктовано цифрове освітнє середовище наукової комунікації магістрівдослідників з урахуванням визначених критеріїв та розроблено методику його застосування у процесі підготовки магістрів за освітньо-науковими програмами. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject наукова комунікація uk_UA
dc.subject цифрова компетентність uk_UA
dc.subject цифрове освітнє середовище uk_UA
dc.title ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПРОЄКТУВАННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ ЦИФРОВОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НАУКОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ МАГІСТРІВ-ДОСЛІДНИКІВ uk_UA
dc.title.alternative Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account