Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Система формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій підготовці

Show simple item record

dc.contributor.author Бадер, С. О.
dc.date.accessioned 2020-10-23T16:14:07Z
dc.date.available 2020-10-23T16:14:07Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other УДК 378.015.31:373.2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6374
dc.description Бадер С. О. Система формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій підготовці : дис. на здобуття наук. ступ. доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Світлана Олександрівна Бадер ; Державний заклад „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. - Старобільськ, 2020. - 576 с. uk_UA
dc.description.abstract У дисертації обґрунтовано теоретико-методологічні засади системи формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій підготовці. На підставі аналізу проблеми формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості у філософсько-соціологічній та психолого-педагогічних площинах визначено сутність цього феномену. Досліджено психологічні основи формування ціннісно-смислових орієнтацій здобувачів спеціальності „Дошкільна освітаˮ. Визначено сутність та схарактеризовано структуру ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, що становить єдність компонентів: мотиваційного, емоційновольового, когнітивного комунікативного, діяльнісного, рефлексійного. Схарактеризовано ціннісно-смислову освітню парадигму як методологічну основу формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій підготовці. Досліджено аксіологічний потенціал процесу фахової підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти щодо формування в них ціннісно-смислових орієнтацій. Змістовно розроблено систему формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій підготовці, розкрито шляхи її реалізації на трьох рівнях: на рівні проєктування аксіологічно-смислового освітнього середовища ЗВО, на рівні науково-методичної діяльності з професорсько-викладацьким складом кафедр, на рівні освітньої діяльності з майбутніми вихователями закладів дошкільної освіти. Перевірено ефективність системи формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій підготовці, визначено подальші перспективи дослідно-експериментальної роботи. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject майбутні вихователі uk_UA
dc.subject заклади дошкільної освіти uk_UA
dc.subject фахова підготовка uk_UA
dc.subject заклади освіти uk_UA
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.title Система формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій підготовці uk_UA
dc.title.alternative дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account