Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Репрезентативність джерельної бази історико- педагогічного дослідження

Show simple item record

dc.contributor.author Ваховський, Л.Ц.
dc.date.accessioned 2020-10-22T08:37:43Z
dc.date.available 2020-10-22T08:37:43Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6355
dc.description Ваховський Л.Ц.Репрезентативність джерельної бази історико- педагогічного дослідження / Л.Ц.Ваховський // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2015. - №7 (296) жовтень.- Ч.2 - С.264-371. uk_UA
dc.description.abstract У статті обґрунтувано процедуру формування репрезентативної джерельної бази історико-педагогічного дослідження, яка включає три послідовні кроки: пошук, виявлення і подальший відбір необхідних джерел; аналіз соціально-історичного контексту створення джерела і характеристика особистості його автора; осмислення й інтерпретація змісту джерела. Акцент також зроблено ще на двох моментах. По-перше, при розгляді історико-педагогічного джерела як носія інформації про минуле, важливо враховувати не тільки в текст, але й контекст (набір характеристик, які уточнюють умови виникнення того чи іншого документу), а також особистість його автора. По-друге, нове ставлення до історичних фактів та історичних джерел зумовило інший погляд на характер і завдання історичного й історико-педагогічного пізнання. Його результатом повинен стати не простий опис того, що міститься в джерелі, а розуміння й інтерпретація минулого, розуміння людини досліджуваної епохи. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject джерельна база uk_UA
dc.subject репрезентативність uk_UA
dc.subject історична істина uk_UA
dc.subject об’єктивність історико-педагогічного знання. uk_UA
dc.title Репрезентативність джерельної бази історико- педагогічного дослідження uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account