Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Проблеми та перспективи розвитку інклюзії в українських закладах освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Омельченко, А.О.
dc.date.accessioned 2020-10-19T06:12:06Z
dc.date.available 2020-10-19T06:12:06Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6325
dc.description Омельченко А.О. Проблеми та перспективи розвитку інклюзії в українських закладах освіти / А.О.Омельченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №1 (332). - С.123-130. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню проблеми розвитку і впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах України в умовах євроінтеграції. В статті розкрито поняття інклюзивної освіти як комплексного процесу забезпечення рівного доступу до якісної освіти шляхом організації навчання дітей у закладах освіти на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання з урахуванням їхніх індивідуальних особливостей у навчально-пізнавальної діяльності. Розглядаються головні відмінності традиційного освітнього процесу від інклюзивного. Інклюзивна освіта в Україні не є новшеством, свій шлях вона розпочала ще до років незалежності. Та сумна статистика свідчить про її недосконалість. На основі статистичних даних Державної служби статистики виявлено, що на сьогоднішній день показники рівня соціального здоров’я сучасної молоді мають негативну тенденцію. Це перш за все стосується молоді з особливими потребами. Такі діти, як показує практика, після закінчення навчання практично не готові до дорослого самостійного життя та зовсім не соціалізовані у суспільстві. Тому тема інклюзивної освіти в Україні вкрай важлива і актуальна та потребує детального вивчення. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування основних проблем та перспектив розвитку інклюзивної освіти в Україні. Встановлено, що плідному розвитку інклюзивної освіти в Україні перешкоджає низка чинників: низьке матеріально -технічне оснащення; недостатнє фінансування; брак професійних кадрів; недосконала нормативно-правова база. Та основним фактором, що гальмує розвиток інклюзивного навчання - це нетолерантна громадська позиція щодо людей з особливими потребами та низька культура міжособистісного спілкування батьків з дітьми. Для подолання цієї перешкоди, на нашу думку, треба не тільки готувати дитину з особливими потребами до життя в суспільстві здорових людей, а й суспільство до повноцінного прийняття такої людини, як повноцінного члена цього суспільства. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject дитина-інвалід uk_UA
dc.subject євроінтеграція uk_UA
dc.subject інклюзивне навчання uk_UA
dc.subject людина з особливими потребами uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.title Проблеми та перспективи розвитку інклюзії в українських закладах освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account