Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

МАРКУВАННЯ ЯК ЗАСІБ ІДЕНТИФІКАЦІЇ СУШКИ «П’ЯТАЧОК» ТОВ «КОМБІНАТ БАРАНКОВИХ ВИРОБІВ»

Show simple item record

dc.contributor.author Володавчик, В. С.
dc.contributor.author Абаджан, О. В.
dc.contributor.author Солонарь, Ю. Є.
dc.date.accessioned 2020-10-14T17:21:45Z
dc.date.available 2020-10-14T17:21:45Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6294
dc.description Володавчик В. С. Маркування як засіб ідентифікації сушки «П’ятачок» ТОВ «Комбінат баранкових виробів» / В. С. Володавчик, О. В. Абаджан, Ю. Є. Солонарь // Підприємництво, торгівля: теоретичні підходи та практичні аспекти : матеріали І Міжнар. наук.-практич. інтернет-конф. (м. Старобільськ, 27–28 листопада 2018 року). – Полтава : ПУЕТ, 2018. – С. 327-329. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject маркування uk_UA
dc.subject харчова продукція uk_UA
dc.title МАРКУВАННЯ ЯК ЗАСІБ ІДЕНТИФІКАЦІЇ СУШКИ «П’ЯТАЧОК» ТОВ «КОМБІНАТ БАРАНКОВИХ ВИРОБІВ» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account