Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Соціально-педагогічні основи адаптації студентів до навчання в інституті фізичного виховання і спорту

Show simple item record

dc.contributor.author Полулященко, Ю.М.
dc.contributor.author Полулященко, Т.Л.
dc.date.accessioned 2020-10-13T07:31:38Z
dc.date.available 2020-10-13T07:31:38Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6287
dc.description Полулященко Ю. М. Соціально-педагогічні основи адаптації студентів до навчання в інституті фізичного виховання і спорту / Ю.М.Полулященко,Т.Л.Полулященко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №1 (332). – С.26-36. uk_UA
dc.description.abstract Період вступу та перші тижні навчання вимагають від студента значних якісних змін, не тільки старання та загальної підготовки, але й спеціальної фізичної витримки в процесі навчальних занять за спеціальністю. Тому, стаття присвячена вивченню актуальної проблеми адаптації першокурсників до нових навчально-виховних умов навчання та співіснування з іншими учасниками освітнього процесу у сфері фізичного виховання і спорту. Зроблено аналіз останніх наукових робіт та публікацій з теми дослідження. Розкрито поняття адоптації та її особливості, названі ознаки її багатофункціональності. Визначені теоретико-методичні основи пристосування студентів першого курсу до навчання у вузі. Виявлено, що недостатньо уваги приділяється дослідженням адаптації до навчання у вищих навчальних закладах де ведеться підготовка саме фахівців у сфері фізичного виховання і спорту. Доказано, що засоби фізичного виховання є одними засновних чинників навчально-виховного процесу.Проаналізовані труднощі з якими стикаються першокурсники в нових умовах. У статті наведені фактори, що впливають на тривалість і ефективність адаптації,стимулюють або гальмують пристосування студентів першого курсу до процесу навчання в закладах вищої освіти. Розглянута роль вчителя фізичної культури, куратора академічної групи та колективу у процесі адаптації студентів першокурсників до занять та на формування сприятливого клімату в академічній групі. Наведені види, етапи (фази) та строк адаптивного процесу. Розглянуті результати анкетування на предмет впливу факторів, що спонукають першокурсників на участь у соціально-гуманітарній роботі університету.Розроблена модель адаптації студентів-першокурсників до навчання в науково- навчальному інституті фізичного виховання і спорту, що навчаються за напрямом «Фізична культура і спорт. Спорт», та «Середня освіта (фізична культура)». Ця наглядна модель відображає основні важливі структурні елементи адаптації студентів до навчання та має сприяти оптимізації роботи куратора академічної групи у закладах вищої освіти.В цілому, стаття розкриває значимість та потрібність процесу пристосування молоді, що отримує освіту в вищих навчальних закладах. В кінці статті представлені висновки за результатами дослідження. Хоча дана тема не є новою, але постійна зміна сучасного суспільного середовища потребує розгляду нових умов адаптації студентів до навчально-виховного процесу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject адаптація uk_UA
dc.subject адаптація до навчання uk_UA
dc.subject соціальний розвиток uk_UA
dc.subject модель адаптації uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject вища школа uk_UA
dc.title Соціально-педагогічні основи адаптації студентів до навчання в інституті фізичного виховання і спорту uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account