Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

CAPÍTULO 24 A QUESTÃO DA ESTRUTURA DA ATICIDADE DE ESTUDO

Show simple item record

dc.contributor.author Repkin, V. V.
dc.contributor.author Repkina, N. V.
dc.date.accessioned 2020-10-09T22:23:51Z
dc.date.available 2020-10-09T22:23:51Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6248
dc.description Repkin V. V. Сapítulo 24 a questão da estrutura da aticidade de estudo / V. V. Repkin, N. V. Repkina // Teoria da atividade de estudo: contribuições de D. B. Elkonin, V. V. Davidov e V. V. Repkin / (organizadores) Roberto Valdés Puentes, Cecília Garcia Coelho Cardoso, Paula Alves Prudente Amorim. - Curitiba : CRV, 2019. - Coedição: Uberlândia, MG : EDUFU, 2019. - Р.424-432. uk_UA
dc.description.abstract Видання присвячено проблемам теорії навчальної діяльності. Публікація містить як статті авторів системи розвивального навчання, так і результати дослідницької роботи колектива авторів Федерального університету Уберляндії. Глава 24 (В.В. Репкін та Н.В. Репкіна) присвячена проблемі структури суб’єкта навчальної діяльності. Аналізуются різні підходи до розуміння суб’єкту, які існували які існують у сучасній теорії та практиці розвивального навчання: розуміння авторами системы суб'єкта як суб'єкта самозмінення та розгляд його як учня, котрий вміє самостійно навчатися. Відповідно відрізняються і уявлення про структуру суб’єкта. uk_UA
dc.language.iso es uk_UA
dc.subject навчальна діяльність uk_UA
dc.subject розвивальне навчання uk_UA
dc.subject учні uk_UA
dc.title CAPÍTULO 24 A QUESTÃO DA ESTRUTURA DA ATICIDADE DE ESTUDO uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account