У статті проаналізовано основні підходи до класифікації терміну «соціокультурний імідж». Розглядаються та окреслюються запропоновані різними вченими типи іміджу, визначені його структурні компоненти, розкриті ...
У статті проаналізовано взаємозалежність іміджу компанії та ділової репутації, котрі презентують підприємство цільовій аудиторії з метою забезпечення позитивного враження та формування сприятливого інформаційного ...
У статті досліджено візуальний образ, який формується у свідомості людини за допомогою асоціативного зв’язку. Визначено витоки візуального образу через художнє сприйняття засобами мистецтва й домінування його у сучасній ...
У статті проаналізовано поняття «етнічна культура», визначено взаємозв’язок культури та етносу у глобалізаційних процесах суспільства. Класичне визначення етнічної культури ґрунтується на уявленні про неї як про локальне ...