Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Browsing Кафедра дизайну (до 2022) by Subject "імідж"

Browsing Кафедра дизайну (до 2022) by Subject "імідж"

Sort by: Order: Results:

  • Продан, І. (2021)
    У статті проаналізовано основні підходи до класифікації терміну «соціокультурний імідж». Розглядаються та окреслюються запропоновані різними вченими типи іміджу, визначені його структурні компоненти, розкриті ...
  • Продан, І. (2021)
    У статті проаналізовано взаємозалежність іміджу компанії та ділової репутації, котрі презентують підприємство цільовій аудиторії з метою забезпечення позитивного враження та формування сприятливого інформаційного ...
  • Гетьман, О. П.; Коваль, І. С. (ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2018)
    У статті розкриті принципи, на які спирається процес формування, становлення іміджевих компетенцій професіонала. Визначено, що іміджева компетентність – це інтегративна якість майбутніх фахівців індустрії краси, яка має ...
  • Гетьман, О. П.; Коваль, І. С. (ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2018)
    У статті розкриті принципи, на які спирається процес формування, становлення іміджевих компетенцій професіонала. Визначено, що іміджева компетентність – це інтегративна якість майбутніх фахівців індустрії краси, яка має ...
  • Гетьман, О. П. (2020)
    У статті розглядається поняття габітарного іміджу, роль іміджмейкера у створенні новомодних сучасних луків, де зачіска є візитною карткою людини, визначається вплив б’юті-індустрії на формування зовнішнього іміджу особистості.

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account