В статті розкриті результати формувального етапу дослідження, представлений аналіз когнітивно-змістовного, мотиваційно-вольового та поведінкового компонентів організації поведінки розумово відсталих молодших школярів в ...
Сєромаха, Н. Є.(ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2017)
Курс «Методика роботи з дітьми з тяжкими порушеннями інтелектуального розвитку» розрахований для опрацювання студентами спеціальності «Спеціальна освіта».
У статті розкриваються шляхи розв’язання актуальної проблеми створення методичного забезпечення засвоєння молодшими школярами із ТПМ експресивно-оцінних значень лексичних одиниць. Представлено принципи авторської методики, ...
В статті представлено діяльністний аспект формування узагальнень щодо експресивно-характеризуючого значення фразеологізмів на прикладі роботи з виявлення смислових відношень між компонентами текстового повідомлення та ...
В статті розглядається проблема особливостей поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації, зокрема, особливості мотиваційного компонента поведінки. Зазначено актуальність проблеми, яка ...