У статті акцентовано увагу на тому, що курс «Природокористування та охорона
природних ресурсів» є дуже важливим для формування ключових компетентностей
здобувачів освітнього ступеня «магістр» педагогічних та природничих ...
Статтю присвячено викладанню теми «Глобальні проблеми природно-економічного
характеру» у шкільному курсі географії в 11 класі. Запропоновано методичні прийоми, які доцільно використовувати при вивченні зазначеної теми.
У статті систематизовано методичні рекомендації щодо формування економічних компетентностей учнів під час викладання шкільного курсу географії «Україна і світове господарство». Рекомендації подано на прикладі викладання ...
Гаврюшенко, Г. В.; Чеботарьов, В. А.(ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2021)
До змісту посібника входять плани практичних занять, питання для самостійної роботи, кейси та список рекомендованої літератури. Посібник призначено для здобувачів освітнього ступеня «Магістр» за спеціальністю 051 Економіка, ...
У статті описано дидактичні можливості використання коміксів в освітньому процесі в цілому й під час вивчення географії зокрема. Зазначено, що комікси є гарним засобом розвитку творчого мислення та інформаційно-цифрової ...
Гаврюшенко, Г. В.(Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2021)
У статті описано особливості адміністративнотериторіальної реформи в Україні та сутність процесу децентралізації державного управління. Показано, що основою сучасного адміністративно-територіального устрою України є об’єднана ...
У статті описано результати анкетування учнів 11 класу Олександрівської школи I-III ступенів Слов’янської районної ради Донецької області. Анкета містила питання щодо методики виконання проєктів у розділі «Суспільна географія ...
У статті відображено результати фундаментальних вітчизняних та зарубіжних досліджень феномену дитячої обдарованості. Стаття є узагальненням сучасного стану знань в галузі психології обдарованості.
У статті описано функції підручника географії, його позитивні та негативні якості, наведено конкретні приклади, спрямовані на підвищення зацікавленості учнів використовувати його у навчальному процесі.