Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

До проблеми щодо теорії розвивального навчання Ч. 1

Show simple item record

dc.contributor.author Рєпкін, В. В.
dc.contributor.author Репкіна, Н. В.
dc.date.accessioned 2020-09-07T20:57:22Z
dc.date.available 2020-09-07T20:57:22Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/11262
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5508
dc.description Рєпкін, В.В. До проблеми щодо теорії розвивального навчання Ч. 1. / В.В.Рєпкін, Н. В. Репкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія Психологія. - (64). - 75-79. - Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/11262 uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються взаємообумовлені особливості функцій, цілей, змісту і способу передачі норм культури в розвивальному навчанні (далі РН). Ці компоненти в сукупності з особливостями учбової активності і взаємодії учасників РН характеризують його як цілісну освітню систему, підпорядковану завданню розвитку учня як суб’єкта нерепродуктивної перетворювальної діяльності, а потім і творчої особистості. Основні положення описаної теоретичної моделі РН були покладені в основу його варіанту, розробленого і апробованого харківською дослідницькою групою і реалізованого у вигляді програм і підручників РН мові в 1 - 9 класах і математики в початковій школі. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.title До проблеми щодо теорії розвивального навчання Ч. 1 uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account