Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Особливості студентського віку у контексті формування життєвої компетентності майбутнього вчителя

Show simple item record

dc.contributor.author Зубкова, Л.М.
dc.contributor.author Беляева, Е.Ф.
dc.date.accessioned 2020-09-07T13:50:15Z
dc.date.available 2020-09-07T13:50:15Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5502
dc.description Зубкова Л. М. Особливості студентського віку у контексті формування життєвої компетентності майбутнього вчителя / Л.М.Зубкова,Е.Ф.Беляєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С.108-113. uk_UA
dc.description.abstract У статті на основі аналізу наукової літератури визначено сутнісні особливості студентського віку як періоду самовизначення у професії, соціалізації у суспільстві, складання та початку реалізації власного життєвого проекту. Схарактеризовано деякі відмінності між поняттями «життєва компетеність особистості» та «життєва компетеність студента», що пояснюються певними особливостями студентського віку. Актуалізується структура життєвої компетентності майбутнього учителя, яка охоплює у собі наполегливість і цілеспрямованість у саморозвитку та самовдосконаленні, у послідовній реалізації життєвого сценарію, здатність особистості розробляти своє життя як проект, визначати цільові та сенсожиттєві параметри. Акцентується увага на тому, що студентство є центральним періодом становлення людини, особистості у цілому. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject життєва компетентність uk_UA
dc.subject студентський вік uk_UA
dc.subject професійна діяльність uk_UA
dc.subject Формування особистості uk_UA
dc.subject майбутній вчитель uk_UA
dc.title Особливості студентського віку у контексті формування життєвої компетентності майбутнього вчителя uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account