Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Маркери суїцидальної поведінки обдарованих учнів

Show simple item record

dc.contributor.author Степаненко, В.І.
dc.date.accessioned 2020-09-04T11:32:06Z
dc.date.available 2020-09-04T11:32:06Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5482
dc.description Степаненко В.І. Маркери суїцидальної поведінки обдарованих учнів / В.І.Степаненко // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2019. - № 3 (172). – С.68-75. uk_UA
dc.description.abstract У статті визначено маркери суїцидальної поведінки обдарованих учнів (вікові, соціальні, психологічні, особистісні, словесні, поведінкові, ситуаційні, фізичні), які можуть спостерігатися на фоні криз обдарованої дитини (криза віку, криза креативності, криза інтелектуальності, криза мотивації). Зазначено, що суїцидальна поведінка обдарованих учнів є наслідком їхньої соціально- психологічної дезадаптації в умовах мікросоціального конфлікту, деструк¬тивним способом подолання кризи, яку переживає дитина. Акцентовано увагу на тому, що перед скоєнням суїцидального акту об-дарований учень завжди подає сигнали у формі специфічних реакцій, ознак чи проявів, не характерних для нього раніше. Охарактеризовано такі ознаки, як наявність в обдарованого учня певного суїцидального плану, нездоровий перфекціонізм, ізоляція, надмірна збудливість (психомоторна, почуттєва, інтелектуальна, уявна й емоційна), стійке почуття неповноцінності та інші ознаки, що свідчать про ризик суїцидальної поведінки обдарованих учнів. Зазначено, що поява маркерів суїцидальної поведінки в обдарованих учнів пов’язана з негативним впливом на них тих чи тих чинників, небезпека дії яких полягає саме в можливості скоєння обдарованим учнем завершеного суїциду, незворотності цього процесу, неможливості повернення до життя. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject завершений суїцид uk_UA
dc.subject криза uk_UA
dc.subject маркер суїцидальної поведінки uk_UA
dc.subject обдарований учень uk_UA
dc.subject стигмація uk_UA
dc.subject суїцидальні думки uk_UA
dc.subject суїцидальна спроба uk_UA
dc.title Маркери суїцидальної поведінки обдарованих учнів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account