Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Міжособистісні конфлікти першокласників в умовах інклюзивної освіти: причини, способи врегулювання

Show simple item record

dc.contributor.author Алексєєва, О. Р.
dc.contributor.author Курліщук, І. І.
dc.date.accessioned 2020-09-04T09:09:05Z
dc.date.available 2020-09-04T09:09:05Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5481
dc.description Алексєєва О. Р. Міжособистісні конфлікти першокласників в умовах інклюзивної освіти: причини, способи врегулювання / О. Р. Алексєєва, І. І. Курліщук // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2019. - № 3 (172). – С.55-67. uk_UA
dc.description.abstract У роботі розкрито сутність понять «інклюзія», «інклюзивна освіта»; акцентовано увагу на основних завданнях інклюзивної освіти в Україні відповідно до ратифікованих міжнародних конвенцій та законодавчих документів, покладених в основу такої освіти, яка визнана одним із пріоритетних напрямів Но¬вої української школи. З’ясовано, що інклюзивна освіта, ураховуючи світові тенденції і напрацювання та досвід запровадження в Україні, цілком здатна за умови ефективної організації створити для кожної дитини сприятливі умови для самореалізації й соціалізації в природному середовищі; дитині з особливими потребами та її батькам надати кваліфіковану консультативну підтримку, підготувати до повноцінного життя в суспільстві, а суспільство - до прийняття людини з особливими потребами як повноправного члена. Визначено основні чинники, які впливають на міжособистісні стосунки першокласників, і причини виникнення конфліктних ситуацій; схарактеризовано природу конфліктної поведінки мо¬лодшого школяра в умовах інклюзії. Розкрито сутність медіації як основного профілактичного й найбільш ефективного сучасного методу психолого-педагогічного супроводу розв’язання міжособистісних конфліктів першокласників в умовах інклюзивної освіти з урахуванням концептуальних дитиноцентричних положень Нової української школи, які ставлять дитину як індивідуальність на чолі освітнього процесу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject інклюзія uk_UA
dc.subject інклюзивна освіта uk_UA
dc.subject конфлікт uk_UA
dc.subject міжособистісний конфлікт uk_UA
dc.subject першокласник uk_UA
dc.subject шкільна медіація uk_UA
dc.title Міжособистісні конфлікти першокласників в умовах інклюзивної освіти: причини, способи врегулювання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account