Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Креатизація середовища у профілактиці поведінкових девіацій обдарованих учнів

Show simple item record

dc.contributor.author Степаненко, В.І.
dc.date.accessioned 2020-08-03T08:45:29Z
dc.date.available 2020-08-03T08:45:29Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.issn УДК 37.013.42:316.624-056.45
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5334
dc.description Степаненко В. І. Креатизація середовища у профілактиці поведінкових девіацій обдарованих учнів / В.І.Степаненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.2 - С.274-281 uk_UA
dc.description.abstract У статті креатизація середовища розглядається як один з аспектів профілактики поведінкових девіацій обдарованих учнів, що надає обдарованому учню можливість усвідомити власну індивідуальність і конструктивно реалізувати свою унікальну природу, яка виступає рушійною силою для розвитку багатьох суспільних процесів. Зазначено, що креатизації середовища можна досягти за допомогою використання різних видів арт-технологій, організації змістовного дозвілля, налагодження сприятливої соціально-психологічної атмосфери в учнівському і сімейному середовищах. Розкрито потенціал дозвілля, який полягає у тому, що воно найповніше й найяскравіше розкриває можливості і потреби, інтереси і прагнення обдарованого учня, сприяє налагодженню його взаємовідносин з батьками й однолітками. Звернено увагу на необхідності застосування таких підходів – системного, особистісного, вікового, діяльнісного, інтегративного, ресурсного та ін.; заходів, форм і методів – колективні рухові ігри, класні години, ігрові програми, індивідуальні консультації батьків обдарованих учнів, загальні рекомендації на батьківських зборах щодо організації сімейного дозвілля, формування певних сімейних традицій, спільна участь обдарованих учнів і батьків у шкільних і позашкільних заходах тощо під час креатизації середовища у профілактиці поведінкових девіацій обдарованих учнів. Розкрито особливості залучення інтелектуально і творчо обдарованих учнів до різних дозвіллєвих профілактичних заходів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject обдарованій учень uk_UA
dc.subject девіантна поведінка uk_UA
dc.subject заклад загальної середньої освіти uk_UA
dc.title Креатизація середовища у профілактиці поведінкових девіацій обдарованих учнів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account