Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Урок у компетентнісній парадигмі сучасного освітнього процесу

Show simple item record

dc.contributor.author Горошкіна, О. М.
dc.date.accessioned 2020-07-27T11:42:38Z
dc.date.available 2020-07-27T11:42:38Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.issn УДК 37.091.32
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5310
dc.description Горошкіна О. М. Урок у компетентнісній парадигмі сучасного освітнього процесу / О.М.Горошкіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.2 - С.22-33 uk_UA
dc.description.abstract У статті визначено особливості уроку в компетентнісній парадигмі сучасного освітнього процесу, роль уроку у формуванні предметної і ключових компетентностей учнів. Схарактеризовано зміну ролі учителя, який в умовах реалізації компетентнінсого підходу стає не лише наставником, інформатором, а й консультантом, координатором. Визначено особливості переформатування класичного уроку, обґрунтовано необхідність уведення таких обов’язкових структурних складників його, як цілевизначення й рефлексія. Цілевизначення – процес, що передбачає визначення цілей усіх суб’єктів освітнього процесу, їх узгодження, а в разі потреби й трансформування цілей учителя в цілі учня, адже узгодження цілей якраз і полягає в тому, що вчитель може навчальні цілі трансформувати в цілі діяльності учнів. Рефлексія сприяє розвиткові таких якостей учня, як самостійність, активність, відповідальність, наполегливість, формуванню вмінь самоаналізу й водночас стимулює до самовдосконалення, сприяє розвиткові вимогливості і самокритичності, навчає формулювати цілі, бачити труднощі, проблеми й шляхи їх розв’язання, прогнозувати результати, висловлювати свої почуття, переживання, усвідомлювати причини їх. Установлено, що урок має спрямувати освітній процес на актуалізацію, розвиток і задоволення психологічних потреб особистості, на системний розвиток різних видів її інтелекту або інтелектуальних здібностей (академічні, практичні, креативні, емоційні, соціальні), на актуалізацію системи її особистісних емоційно-ціннісних ставлень (пізнавального, практичного, творчо-пошукового, етичного, естетичного, міжособистісного) в навчанні. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject урок uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject предметна компетентність uk_UA
dc.subject ключові компетентності uk_UA
dc.subject ціле визначення uk_UA
dc.subject рефлексія uk_UA
dc.title Урок у компетентнісній парадигмі сучасного освітнього процесу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account