Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

. Мовленнєві ситуації як засіб формування ключових компетентностей учнів 5-6 класів гімназії у процесі навчання іноземних мов

Show simple item record

dc.contributor.author Горошкін, І.О.
dc.date.accessioned 2020-07-27T11:27:42Z
dc.date.available 2020-07-27T11:27:42Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5309
dc.description Горошкін І.О. Мовленнєві ситуації як засіб формування ключових компетентностей учнів 5-6 класів гімназії у процесі навчання іноземних мов / І.О.Горошкін // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.2 - С.13-21 uk_UA
dc.description.abstract У статті визначено роль мовленнєвих ситуацій у формуванні ключових компетентностей учнів 5-6 класів гімназії на уроках іноземної мови. Мовленнєві ситуації на уроках іноземної мови схарактеризовано як вид навчальних завдань, які імітують діяльність у сфері застосування іноземної мови, забезпечуючи пізнання в процесі аналізу учнями життєвої чи змодельованої вчителем ситуації, що передбачає аналіз її, прийняття самостійного рішення з урахуванням життєвого досвіду. Наведено приклади мовленнєвих ситуацій, що можуть бути застосовані в освітньому процесі для формування ключових компетентностей учнів, визначених концепцією «Нова українська школа». Визначено, що мовленнєві ситуації сприяють формуванню в учнів умінь використовувати мову для духовного, культурного й національного самовираження й самовияву; дотримуватися культури мовлення, послуговуватися етикетними конструкціями; висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження. Мовленнєві ситуації дозволяють учневі працювати з інформацією в певній системі: ознайомлення із ситуацією; розуміння її; прийняття рішення, як учинити, щоб розв’язати проблему; реалізація своїх дій; рефлексія. Акцентовано, що застосування мовленнєвих ситуацій підвищує інтерес учнів до предмета, сприяє формуванню в них умінь діяти в нестандартних ситуаціях, застосовуючи знання з різних джерел. Установлено, що для розроблення мовленнєвих ситуацій можна використовувати матеріал не тільки з підручника, а й інших ресурсів, ураховуючи принципи доступності, емоційності. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject мовленнєві ситуації uk_UA
dc.subject завдання uk_UA
dc.subject ключові компетентності uk_UA
dc.subject іноземна мова uk_UA
dc.subject учні 5-6 класів. uk_UA
dc.title . Мовленнєві ситуації як засіб формування ключових компетентностей учнів 5-6 класів гімназії у процесі навчання іноземних мов uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account