Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Суб’єктний контекст професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи

Show simple item record

dc.contributor.author Желанова, в.в.
dc.date.accessioned 2020-07-27T10:11:32Z
dc.date.available 2020-07-27T10:11:32Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5305
dc.description Желанова В. В. Суб’єктний контекст професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи / В.В.Желанова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.1 - С.99-105 uk_UA
dc.description.abstract У представленій статті доведено перспективність суб’єктного підходу до професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Проаналізовано поняття «суб’єкт» й «контекст», що є семантичними складниками поняття «суб’єктний контекст». Розкрито сутність та структуру феноменів «суб’єктність» та «професійна суб’єктність», які є метою моделювання суб’єктного контексту. З’ясовано суттєві характеристики суб’єктності особистості. Визначено структуру професійної суб’єктності вчителя початкової школи. Виокремлено етапність формування професійної суб’єктності майбутнього вчителя початкової школи, а саме: 1) етап загальної особистісної суб’єктності; 2) етап первинної професійної суб’єктності; 3) суб’єктно-професійний етап. З’ясовано, що на першому етапі впровадження суб’єктного контексту пов’язане із з’ясуванням суб’єктного потенціалу базових навчальних дисциплін; на другому – із введенням спецкурсів суб’єктної спрямованості, а також з імітаційними формами навчання; на третьому – з груповими формами роботи студентів, що ґрунтуються на дискусії, діалозі, полілозі. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject суб’єкт uk_UA
dc.subject контекст uk_UA
dc.subject суб’єктний контекст uk_UA
dc.subject суб’єктність uk_UA
dc.subject професійна суб’єктність uk_UA
dc.title Суб’єктний контекст професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account