Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Обґрунтування педагогічної умови формування інформаційної культури в умовах інформаційногібридної війни

Show simple item record

dc.contributor.author Шехавцов, М.О.
dc.date.accessioned 2020-07-27T06:36:33Z
dc.date.available 2020-07-27T06:36:33Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5295
dc.description Шехавцов М.О. Обґрунтування педагогічної умови формування інформаційної культури в умовах інформаційногібридної війни / М.О.Шехавцов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.1 - С.216=225 uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню та розробцы педагогічної умови щодо формування інформаційної культури студентської молоді – підвищення обізнаності студентської молоді щодо пошуку, вилучення та критичним аналізом певної інформації шляхом збагачення відповідними інформаційно-пізнавальними матеріалами змісту позанавчальної виховної роботи в умовах інформаційно-гібридної війни. Автором було обґрунтовано, що в контексті запропонованої педагогічної умови формування критичного ставлення студентів в позанавчальній діяльності університету, оскільки цей процес відбувається переважно в процесі позанавчальної виховної роботи. Встановлено, що місія сучасних університетів полягає у формуванні інформаційної культури студентів, які б були спроможні критично оцінювати події навколишнього світу та адекватно на них реагувати. Відповідно критично мислячий студент спроможний адекватно проаналізувати інформацію, перевірити її достовірність, суперечливість даних, обрати та оцінити аргументи для доведення. Доведено, що організація студентського самоврядування сприяє набуттю базових знань про інформаційні системи, інформаційні технології, інформатизацію суспільства; формуванню громадської активної позиції, мобільності, адаптивності в різних проявах інтеракції; розвитку умінь і навичок самоаналізу отриманої інформації, як формується, уточнюється, впливає на свідомість людини, знання технологій критичного переосмислення й обробки отриманої інформації; розвитку здатності передбачити результат завдяки отриманої інформації на основі самоаналізу ціннісних моральноетичних знань, уявлень, ступеня ціннісного ставлення до отриманої інформації через поведінку та діяльність. В результаті було визначено, що сутність зазначеної педагогічної умови вміщує дві складові, які пов’язані: по-перше, із формуванням критичного мислення студентів і, по-друге, із збагаченням інформаційно-пізнавальними матеріалами змісту позанавчальної виховної роботи. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject педагогічна умова uk_UA
dc.subject інформаційна культура uk_UA
dc.subject інформаційно-гібридна війна uk_UA
dc.subject критичне мислення uk_UA
dc.subject позанавчальна виховна робота uk_UA
dc.title Обґрунтування педагогічної умови формування інформаційної культури в умовах інформаційногібридної війни uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account