Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Когнітивно-лінгвістичні одиниці, що містяться у літературних рекомендаціях англомовним читачам-чоловікам

Show simple item record

dc.contributor.author Борзова, О.Д.
dc.date.accessioned 2020-06-09T10:31:55Z
dc.date.available 2020-06-09T10:31:55Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.issn УДК 81-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5155
dc.description Борзова О. Д. Когнітивно-лінгвістичні одиниці, що містяться у літературних рекомендаціях англомовним читачам-чоловікам / О.Д.Борзова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологогічні науки. - 2020. - №3 (334) лютий. - С.65 - 72 uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена читанню та його впливу на світогляд сучасної людина і конкретно - англомовного чоловіка. У роботі простежено закономірності таких жанрів чоловічої літератури, як ladlit (fiction about young men and their emotional and personal lives), fratire (a genre of writing aimed specifically at the 18-35 male demographic; often contains depictions of drunken escapades, hedonistic living, and irresponsible sexual adventures), їх відгалужень dicklit (self help books by male authors which are basically randomly dark philosophical statements stringed together) та menaissance (від „menaissance” - anti-female, „post-sensitive” male movement in America). Аналітичну базу даного дослідження складають статті 100 Books Every Man Should Read (artofmanliness.com), 50 Books Every Man Should Read Once in His Life (coolmaterial.com) та 30 Books Every Man Should Read By 30 (esquire.com.uk). На базі даних статей досліджено когнітивно-лінгвістичні чинники, які малюють образ сучасного агломовного читача-чоловіка: free, climbing to the top, wild and tame, struggling, confronting betrayal, inspired, taking a stand for his rights, grounded in reality, thinking, gentleman, часами misunderstood outsider та bullfighting, drinking, not knowing what the hell to do about women. Виявлено, що конкретні літературні рекомендації виходять за стереотипні рамки тендерно маркованого читання і дають розуміння про найважливіші характеристики цільової аудиторії читачів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" uk_UA
dc.relation.ispartofseries філологічні науки;
dc.subject Література uk_UA
dc.subject англомовний чоловік uk_UA
dc.subject когнітивна лінгвістика uk_UA
dc.subject тенденції uk_UA
dc.subject читач uk_UA
dc.title Когнітивно-лінгвістичні одиниці, що містяться у літературних рекомендаціях англомовним читачам-чоловікам uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account