Abstract:
У дисертації здійснено теоретичний аналіз проблеми розвитку соціальної
компетентності дітей молодшого шкільного віку з аутизмом в умовах інклюзивної
світи, досліджено її розгляд у науковій літературі. Визначено сутність, складники та
особливості розвитку соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку з
аутизмом в умовах інклюзивної освіти. Схарактеризовано сучасний стан розвитку
соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку з аутизмом в
інклюзивному освітньому середовищі ЗЗСО на основі розробленого й дібраного
діагностичного інструментарію. Теоретично обґрунтовано соціально-педагогічні
умови розвитку соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку з
аутизмом в інклюзивному освітньому середовищі ЗЗСО. Експериментально
перевірено ефективність розроблених соціально-педагогічних умов шляхом
упровадження програми розвитку соціальної компетентності дітей молодшого
шкільного віку з аутизмом.
Description:
Гладун Т. О. Розвиток соціальної компетентності дітей молодшого
шкільного віку з аутизмом в умовах інклюзивної світи : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук зі спеціальності 13.00.05 – соціальна педагогіка / Т. О. ; Державний заклад „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка” . – Старобільськ, 2020. - 21 с.