Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

СУТНІСТЬ ПРИНЦИПІВ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА В КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Show simple item record

dc.contributor.author Єпіхіна, М.
dc.date.accessioned 2020-02-21T20:41:57Z
dc.date.available 2020-02-21T20:41:57Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other УДК 159.923.2:373
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4975
dc.description Єпіхіна М. Сутність принципів педагогіки партнерства в контексті реалізації концепції Нової української школи / М. Єпіхіна // Гуманізація навчально-виховного процесу. - 2018, - №. 6 (92). - С. 213-234. uk_UA
dc.description.abstract У статті доведено актуальність реформи початкової освіти, визначено педагогіку партнерства як суттєвий компонент реалізації Концепції Нової української школи. На основі ретроспективного аналізу наукових джерел встановлено, що певні аспекти педагогіки партнерства (співробітництва) досліджували А. Макаренко, В. Сухомлинський, а також педагоги-новатори: Ш. Амонашвілі, І. Волков, С. Лисенкова, В.Шаталов. Подано аналіз сучасних досліджень присвячених проблемі впровадження педагогіки партнерства в освітній процес сучасних закладах освіти. Представлено загальну ґенезу педагогіки співробітництва, її основні ідеї, а саме: ідея складної мети, ідея опори, ідея навчання без примусу, ідея вільного вибору, ідея випередження, ідея крупних блоків, ідея відповідної форми, ідея самоаналізу, ідея інтелектуального фону класу, ідея колективного творчого виховання. Акцентовано увагу на вагомості педагогіки співробітництва як чинника ліквідації авторитарної школи. Визначено сутність педагогіки партнерства та проаналізовані її основні принципи. Окреслено роль сучасного вчителя у контексті побудови його партнерських стосунків з учнями та батьками. Наголошено на доцільності партнерства з батьками як важливими суб’єктами освітнього процесу. Охарактеризовано традиційні форми роботи з батьками, адаптовані до сучасних вимог Нової школи, а також визначено новий формат співпраці з батьками, а саме ─ схарактеризовано такі сучасні інтерактивні форми роботи з ними, як-от: батьківські зустрічі за кавою; тренінги, ділові ігри, майстер-класи; комунікації через електронні пристрої; проведення уроків батьками; застосування технології «фідбек» з батьками. Доведено провідну сутнісну ознаку педагогіки партнерства якою є співпраця між вчителем, учнями і батьками як рівноправними учасниками освітнього процесу у сучасній школі. Обґрунтовано умовивід, що важливим завданням Нової української школи є реалізація нового формату партнерських стосунків між учнем, вчителем і батьками, зорієнтованих на формування особистості випускника ХХІ століття uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject партнерство uk_UA
dc.subject педагогіка uk_UA
dc.subject Нова українська школа uk_UA
dc.title СУТНІСТЬ ПРИНЦИПІВ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА В КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account