Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Педагогічний підхід до визначення поняття «толерантність»

Show simple item record

dc.contributor.author Швирка, В. М.
dc.date.accessioned 2020-02-20T13:24:16Z
dc.date.available 2020-02-20T13:24:16Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4970
dc.description Швирка В.М. Педагогічний підхід до визначення поняття «толерантність» / Швирка В.М. // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 347 - 352 uk_UA
dc.description.abstract У статті проведено аналіз поняття «толерантність» з точки зору педагогічного підходу. Представлені погляди відомих педагогів на проблему толерантності в процесі виховання і навчання в загальноосвітніх школах і закладах вищої освіти. Розглянуто сучасні вітчизняні дисертаційні дослідження, присвячені теоретичним і практичним аспектам толерантності. Толерантність з точки зору педагогічної науки охарактеризована як система внутрішніх ресурсів особистості, що відображає готовність і здатність людини позитивно і продуктивно вирішувати складні завдання взаємодії з самим собою та іншими людьми, які відрізняються по зовнішності, думкам, почуттям, цінностям, поведінці. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject толерантність uk_UA
dc.subject виховання толерантності uk_UA
dc.subject педагогічний підхід uk_UA
dc.subject учнівська та студентська молодь uk_UA
dc.title Педагогічний підхід до визначення поняття «толерантність» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account