Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Вибір раціональної схеми гідрооб’ємної передачі для напівпричепа активного автопоїзда підвищеної прохідності.

Show simple item record

dc.contributor.author Бурлига, М.Б.
dc.date.accessioned 2020-02-04T10:51:19Z
dc.date.available 2020-02-04T10:51:19Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4842
dc.description Бурлига М.Б. Вибір раціональної схеми гідрооб’ємної передачі для напівпричепа активного автопоїзда підвищеної прохідності / М.Б. Бурлига // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля : Фізичні науки.- 2019.- № 3 (251). - С. 48-53 uk_UA
dc.description.abstract В статті проаналізовані дві схеми гідрооб’ємної передачі активних напівпричепів з паралельним і послідовним підключенням гідром от орів. Виявлено, що схема з паралельним підключенням гідром от орів є пріоритетною. В основу запропонованого виводу були покладені результати тягових випробувань самохідних шасі Ш -104 і Ш -06 класу 0,6, а також результат и стендових випробувань, які підт вердж ую т ь висновки, запропоновані в статті. На етапі проектування важливим було за результатами аналізу зробит и правильний вибір схеми з гідрооб’ємною передачею активного авт опоїзда. Підтверджено, що пріоритет має гідрооб’ємна передача з паралельним з ’єднанням гідромаш ин для акт ивного автопоїзда з урахуванням одномаш инного регулювання. uk_UA
dc.description.sponsorship The p a p e r analyses tw o schem es o f hydraulic drive system (HDS) o f active sem itrailers with p a ra llel and serial connections o f hydraulic motors. The p rio rity o f schem e with p a r a llel connection o f hydraulic m otors determ ined. The p r o p o se d conclusion w as based on the results o f traction tests o f self-propelled chassis Sh-104 a n d Sh-06 class 0.6, a s w ell as the results o f bench tests that confirm the conclusions p r o p o se d in the article. A t the design stage, it w as im portant to make the right choice o f the scheme with the hydraulic transm ission o f the active ro a d train based on the analysis results. It is confirm ed that the p rio rity has a hydraulic transm ission with a p a ra llel connection o f hydraulic m achines f o r active road train taking into account single-m achine regulation. A s an adjustable hydraulic pum p, the axial a n d piston hydraulic pum p can be used and a s hydraulic m otors - m otorized w heels w ith cam w ashers an d radially located cylinders. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Фізичні науки;
dc.subject активний напівпричіп uk_UA
dc.subject гідронасос uk_UA
dc.subject гідромотор uk_UA
dc.subject гідрооб 'ємна передача uk_UA
dc.title Вибір раціональної схеми гідрооб’ємної передачі для напівпричепа активного автопоїзда підвищеної прохідності. uk_UA
dc.title.alternative Choice of hydraulic drive system rational scheme for active semi-trailer road train terrain. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account