Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Впровадження аксіологічного підходу до процесу навчання іноземних мов

Show simple item record

dc.contributor.author Федічева, Н. В.
dc.contributor.author Подмарьов, О.О.
dc.contributor.author Корінська, О.O.
dc.date.accessioned 2020-01-23T12:42:36Z
dc.date.available 2020-01-23T12:42:36Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4764
dc.description Федічева Н. В. Впровадження аксіологічного підходу до процесу навчання іноземних мов / Н.В. Федічева , О.О. Подмарьов , О.О. Корінська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - № 7 (330), листопад. - статті 163-169 uk_UA
dc.description.abstract В статті обґрунтовується потенціал іноземної мови на розвиток загальнолюдських цінностей особистості та визначаються прийоми, форми й методи роботи, які можуть позитивно впливати на розвиток гуманістичних цінностей студентів і на вдосконалення їх іншомовних умінь. Автори вважають, що загальнолюдські та гуманістичні цінності повинні зайняти дуже вагоме місце у навчанні та вихованні сучасної молоді. Сьогодення вимагає від вищої школи підготовки фахівців з високим рівнем інтелектуального й духовного розвитку, національно свідомих громадян-патріотів, носіїв загальнолюдських цінностей. Майбутній фахівець має бути носієм високих духовних цінностей, в основі яких є пріоритетність гуманізму і моральності. Свій відомий вклад у справу навчання цінностям може зробити навчальна дисципліна „Іноземна мова”. Комунікативна складова предмету, його спрямованість на вивчення та порівняння побуту, звичаїв, традицій, цінностей свого та іншого народу надає викладачу широкі можливості у вихованні громадянської позиції, патріотизму і високих моральних якостей молодої людини. Потенціал мови потужний і немає жодних сумнівів щодо можливостей її впливу на розвиток загальнолюдських цінностей особистості. Метою даної роботи є стислий аналіз використання аксіологічного підходу в процесі навчання іноземних мов, а також обґрунтування потенціалу мови на розвиток загальнолюдських цінностей та визначення прийомів, форм й методів роботи, які забезпечують формування цих цінностей у студентів вишів. uk_UA
dc.description.sponsorship The article substantiates the potential of a foreign language for the development of universal values of the individual and determines the techniques, forms and methods that can positively influence the development of students' humanistic values and the improvement of their foreign language skills. The authors believe that universal and humanistic values should take a very important place in the education and upbringing of modern youth. Today, it requires the training of specialists with a high level of intellectual and spiritual development, nationally conscious patriots, and holders of universal values. The future specialist should be the bearer of high spiritual values, based on the priority of humanism and morality. The foreign language course can make its contribution to values education. The communicative component of the subject, its focus on studying and comparing the life, customs, traditions, values of one's own and other people's, provides the teacher with ample opportunities in nurturing civic position, patriotism and high moral qualities. The potential of language is powerful and there is no doubt about the possibility of its influence on the development of universal values of the individual. The purpose of this paper is a brief analysis of the use of the axiological approach in the process of learning foreign languages, as well as substantiation of the potential of language to develop universal values of the individual and determine the techniques, forms and methods of work that ensure the formation of these values in college students. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Філологічні науки;
dc.subject аксіологізація uk_UA
dc.subject поняття „цінність” uk_UA
dc.subject потенціал мови uk_UA
dc.subject навчання цінностям uk_UA
dc.subject методичні прийоми uk_UA
dc.title Впровадження аксіологічного підходу до процесу навчання іноземних мов uk_UA
dc.title.alternative Introducing an axiological approach to the process of teaching foreign languages uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account